ΤΙ έγινε το κορίτσι-θαύμα που σε ηλικιά 13 ετών έλαβε πτυχίο Μαθηματικού;


Τι έγινε η Προμηθέα που πριν από 5 χρόνια ανατάραξε τα νερά με μια ομιλία της  και  ”τίναξε στον αέρα” την εορτή των Τριών Ιεραρχών στο Σικάγο;… χάθηκε …δεν ξανακούστηκε..
Εικόνα
* Ονομάζεται Προμηθέα Ολυμπία Κυρήνη Πυθία. Στα 14 χρόνια της αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο της Μοντάνα στις ΗΠΑ – με πτυχίο μαθηματικού και έπεται συνέχεια
H Ελληνίδα παιδί – θαύμα
Τεσσάρων χρόνων ήταν χωρίς σπίτι. Στα έξι της μπήκε στο πανεπιστήμιο. Σήμερα ονειρεύεται να αποκτήσει πτυχία στη Βιοχημεία, στην επιστήμη των υπολογιστών, στη Στατιστική, στη Φυσική, στη Χημεία και τη ρομποτική νανοτεχνολογία.. Τα απέκτησε και τι κάνει σήμερα;Θα το μάθουμε… την ψάχνουμε.

Η ΠΡΟΣΦΙΛΗ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:

Στα 14 της χρόνια , όταν τα άλλα κοριτσάκια της ηλικίας της παίζουν με κούκλες, η Προμηθέα δεν προβληματίζεται, δεν απορρεί μόνον αλλά έχει συγκροτημένες απόψεις  επί θεμάτων που συνεχίζουν να ταλανίζουν ακόμη τον κόσμο:Ιστορικούς, φιλοσόφους και γνωστικιστές. Έχει ξεκάθαρες ,σχεδόν θυμωμένες απόψεις :
**Ποιός  κατέστρεψε  τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό; Ο Χριστιανισμό, υποστηρίζει. Είναι όμως έτσι;
**Ποιός επέβαλε σε 400 χρόνια Τουρκικής  σκλαβιας τους ΄Ελληνες : Η απάντησή της είναι: Το ορθόδοξον ιερατείο του Οικουμενικού Πατριαρχείου… Είναι όμως έτσι;
Εδώ κυρίως εδράζεται ο βασικός κορμός της “ιστορικής” και θορυβώδους ομιλίας της Προμηθέας, σε συνδυασμό  βεβαίως με τον μεγάλο  έρωτά της που είναι η Αρχαία Ελλάδα και το μεγαλείο της.
Διαβάστε την ομιλία της και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα… Τα συμπεράσματα του φιλοσόφου Μπέρτραντ Ράσσελ αναπτύσσονται σε άλλη ενότητα. Στο τέλος της ομιλίας ..απολαύστε την και ζωντανά αν θέλετε σε βίντεο,



ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η  ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

“Καλησπέρα σας Ελληνίδες και Έλληνες, τέκνα αθανάτων θεών και αθανάτων ηρώων, κληρονόμοι του μεγαλύτερου παγκοσμίου πολιτισμού του απώτατου παρελθόντος από το οποίο ακέραιο λείψανο διασώζεται σήμερα το μεγαλειώδες δημιούργημα του, η Ελληνική γλώσσα μας, που χρειάστηκε πολλές χιλιάδες ετών να εξελιχθεί, και να τελειοποιηθεί, ποιοτικός ανάλογη φυσικά με τον Ελληνικό πολιτισμό, που αποτέλεσε, το εργαλείο, για την οικοδόμηση του και την λειτουργία του.Έτσι δημιούργησε ο Θεός την Ελλάδα και ονόμασε «Γη του Φωτός» διότι «Ελ-» σημαίνει Φως και «-λας» σημαίνει «πέτρα», «έδαφος», «γη», και από αυτή τη Γη του Φωτός, την Γη που πρώτη αντίκρισε το Φως του Ήλιου γεννήθηκαν οι φωτοδότες των αρετών και του πολιτισμού, οι Έλληνες και σκόρπησαν αυτοί, τον πολιτισμό τους εις όλη την Γη καθώς και ετάχθη.Η γέννηση της Ελλάδας και της Ελληνικής Γλώσσας όπως σημειώνει η επιστήμη της Γεωλογίας και των άλλων συναφών κλάδων προ 140.000.000 ετών ήταν όταν ολόκληρος ο πλανήτης σκεπαζόταν από νερά και χέρσα γη δεν εφαίνετο πουθενά, μια γιγαντιαία ανοδική ορογεννετική κίνηση ανύψωσε υπέρ της επιφάνειας της υδρόσφαιρας, προς τον Ήλιο, την λεγόμενη ΠελαγονικήΟροσειρά, μια στενή ζώνη ξηράς που περιελάβανε την βορειότερη Μακεδονία, (Πελαγονία), τον Όλυμπο, την Ανατολική πλευρά της μετέπειτα Θεσσαλίας και την Βόρειο Εύβοια. Επί 115.000.000 χρόνια, αυτή η μοναδική νησίδα, η Ελλάδα μας εν μέρει, αντίκριζε ολομόναχη την παν-θάλασσα που την περιτριγύριζε. Και εις αυτή την νησίδα για 80.000.000 έτη πριν ακόμα αναδυθούν άλλες οροσειρές άρχισε η διαδικασία των νέων μορφών της γενέσεως όντων.


H Ελληνίδα παιδί - θαύμα


Η Προμηθέα τη μέρα που έλαβε το πτύχιο του Μαθηματικού μπροστά στην είσοδο του Πανεπιστημίου της Μοντάνα


Πριν 35.000.000 χρόνια δηλαδή 105.000.000 έτη μετά την άνοδο της Πελογονικής οροσειράς στην επιφάνεια αναδύονται ως άλλα νησιά οι ορεινοί όγκοι όπως η Πίνδος, οι Δειναρικές Άλπεις, τα Πυρηναία και τα Ιμαλάϊα.



Η λογική λοιπόν παρουσία του ανθρώπου, σε όποια εποχή και αν εμφανίστηκε στη γη, αυτός ο Άνθρωπος πρέπει να αναζητηθεί στον Όλυμπο. Είναι δε αδύνατο ποτέ, σε μία περιοχή που για λόγους ανερμήνευτους αναδύεται η πρώτη χέρσος γη, ο άνθρωπος της προνομιούχου αυτής γης, να σχηματίζει γλώσσα αργότερα από ότι οι άλλοι άνθρωποι που η ανάδυση της γης τους καθυστερούσε κατά πάρα πολλά εκατομμύρια έτη.



Χώρος και άνθρωπος εδώ, μεταξύ Ολύμπου και Πίνδου, εσχημάτισαν την πανάρχαια Ελληνική γλώσσα, η οποία και εδάνεισε, της λέξεις του πολιτισμού της, εις όλους τους άλλους λαούς. Αυτή η Ελληνική γλώσσα περικλείει στη ζωή της τα οικουμενικά προβλήματα της ανθρωπότητας. Πληθώρα ερευνών και μελετών, προσκομίζουν συντριπτικά στοιχεία με τα οποία αποδεικνύεται ότι ποτέ δεν υπήρξε Ινδοευρωπαϊκή μητέρα γλώσσα, αλλά αντιθέτως η γονοποιώς γλωσσική επίδραση, η οποία εισήγαγε στις διάφορες γλώσσες παγκοσμίως, τα γνωστά λεκτικά στοιχεία, κοινά σήμερα σε αυτές, ασκήθηκε από την πανάρχαια Ελληνική γλώσσα.



Η αρχαιολογική σκαπάνη φέρνει στο φως ολοένα και περισσότερα και πειστικότερα τεκμήρια, που επιβεβαιώνουν, το τεράστιο ιστορικό βάθος, της ανθρώπινης παρουσίας στον Ελλαδικό χώρο. Αυτά τα τεκμήρια αποδεικνύουν, πως οι πολιτισμικής ρίζες της Ελλάδος, χάνονται στα βάθη του απωτάτου παρελθόντος, και ταυτόχρονα αχρηστεύουν, αυθαίρετες θεωρίες και δόγματα, περί εμφανίσεως του ανθρώπου και του πολιτισμού στην Ανατολή ή την Αφρική.



Η Ελληνική γλώσσα υπήρξε και είναι η τελειότερη μέχρι σήμερα ανθρώπινη γλώσσα επί της Γης. Οι Έλληνες δεν διέθεταν μόνο ένα αλλά είκοσι συν αλφάβητα. Το Χαλκιδικό εκ’; του οποίου προέρχεται το Λατινικό, το Ιωνικό, το Κορινθιακό κ.τ.λ.



Μια θεωρία που εκτρέπετε της λογικής, το τερατογενές ψεύδος, περί φοινικικού αλφάβητου, δέχεται την σύνδεση, της τελειότερης γραφής, της Ελληνικής, αυτής της τέλειας αλφαβητικής, με τον υπολογισμό των Φοινίκων οι οποίοι είχαν έναν χαμηλότατης στάθμης πολιτισμό. Η αρχαιολογική σκαπάνη αποδεικνύει ότι το Ιωνικό αλφάβητο, ένα από τα είκοσι συν αλφάβητά μας, που ψευδώς θεωρείτε φοινικικής προσελεύσεως, είναι τουλάχιστο τέσσερεις χιλιάδες χρόνια παλαιότερο των Φοινίκων.



Με την προτροπή της Ελληνίστριας Marianne McDonald και με πρόεδρο τον καθηγητή T. Βrunner ξεκινά το 1972 στο πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας το πρόγραμμα Θησαυρός Ελληνικής Γλώσσης το περίφημο TLG [Thesaurus Linguae Grecae]. Μετά 13 χρόνια το 2000 ο πέμπτος δίσκος κυκλοφόρησε TLG-E που περιλαμβάνει περίπου 90.000.000 ελληνικούς λεκτικούς τύπους.



Ω Έλληνες, ψυχή της ψυχής μου, πανάκριβο γένος, ταλαίπωρον γένος. Θα ανοίξω σε εσάς τους πόνους και τα δάκρυα από τα βάθη της παιδικής ψυχής μου. Τι κατάστρεψε τον πανάρχαιο ελληνικό πολιτισμό και λόγο; Τώρα περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις. Παιδιά, αθανάτων θεών και ηρώων, είναι δύσκολο για μένα να παραμείνω αλύγιστη και να καταπνίξω τον πόνο μου, όταν μιλάω για αυτή την ανεπανάληπτη θηριωδία, που κατάστρεψε το ελληνικό έθνος και ταυτόχρονα τα φώτα του πνεύματός του, που δημιούργησε στην μετέπειτα λανθάνουσα πορεία του έθνους μας.



Το αποτρόπαιο αυτό έγκλημα κατά της Ελλάδος και κατά συνέπεια κατά της ανθρωπότητας, το τραγικό αυτό θέατρο του μίσους, που αποκρύπτεται και σήμερα διασώζει ο Ρωμαίος ιστορικός ΑμμιανόςΜαρκελλίνος στο 19ο τόμο του έργου του Rerum Gestarum Libri 31 τόμων. Ο Αμμιανός Μαρκελλίνος ήταν ο ιστορικός του Ρωμαίου χριστιανού αυτοκράτορα Κωνστάντιου του δεύτερου κατά την εποχή του οποίου άρχισαν οι διωγμοί εναντίον των Ελλήνων.



Στη σημερινή πόλη του Δυτικού Ισραήλ την Περσιάν(Bet Shean), γνωστή στους Έλληνες εκείνους, όλων των αιματοβαμμένων χρόνων ως Σκυθόπολις τον 4ο αιώνα μ.Χ, γύρω στο 341, λειτούργησε το πρώτο στρατόπεδο συγκέντρωσης, για δύο δεκαετίες καθ’; όλη την διάρκεια της κατοχής του Βυζαντινού θρόνου, από τον δευτερότοκο γιο του μεγάλου Κωνσταντίνου, τον Κωνστάντιο τον Β΄. Η Σκυθόπολις υπήρξε ο τόπος συγκέντρωσης, βασανισμού και θανάτωσης των Ελλήνων, όλων όσων αρνήθηκαν να ασπαστούν το δόγμα του χριστιανισμού.



Αναφερόμενος ο Εμμανουήλ Ροΐδης, στου Αμμιανού Μαρκελλίνου τα Ιστορικά γράφει στην Πάπισσα Ιωάννα, (σημείωμα 300), (εισαγωγικά) « …Ήρκει να κατηγορηθεί τις κάποιος Έλληνας υπό κακόβουλου κατασκόπου ότι έφερεν περί τον τράχηλον φυλακτήριον κατά του πυρετού η εμφάνη παρακαθήμενος πλησίον τάφου ή ερειπίου ινά καταδικασθή εις θάνατον ως ειδωλολάτρης ή νεκρομάντης. Εκ των απωτάτων άκρων της αυτοκρατορίας εσύροντο αλυσόδετοι πάσης τάξεως και ηλικίας πολίτες Έλληνες ων, οι μεν απέθνησκον καθ’ οδόν, οι δε εν τοις δεσμωτηρίοις’, οι δε επιζώντες εστέλνοντο στη Σκιθόπολη, …; πόλιν όπου είχον στηθεί τα βασανιστήρια και το σφαγείον».



Το σφαγείον της Σκυθόπολις υπήρξε επινόηση ενός νοσηρού εγκεφάλου, του επισκόπου Αλεξανδρείας Γεωργίου. Σκοπός του Γεωργίου ήταν η καθολική εξόντωση των Ελλήνων, η δολοφονία τους, καθώς εκείνοι εστέκοντο ως αρνητές του χριστιανισμού. Ο αυτοκράτορας Κωνστάντιος ο Β΄ δέχθηκε και έστειλε στην Aνατολή τον αρχιγραμματέα της αυλής του, τον Παύλο, περιβόητου για την σκληρότητά του, αποκαλούμενο και «Τάρταρου». Αυτός ο Παύλος και ο Γεώργιος, σε συνεργασία οργάνωσαν το στρατόπεδο συγκέντρωσης της Σκυθόπολις. Γράφει ο Αμμιανός: «Το ανθρωπόμορφο αυτό κτήνος ο Παύλος διέθετε τότε εξουσία και δύναμη ώστε με μία κίνηση του κεφαλιού του, με ένα νεύμα του μόνο, εξαρτάτω η ζωή όλων όσων περπατούσαν στην γη». Αναφέρει ο Ροΐδης (ανακαλώντας τα ιστορικά του Αμμιανού Μαρκελλίνου) μεθόδους βασανιστηρίων εναντίων των Ελλήνων (εισαγωγικά): «Εις Σκυθούπολιν όπου είχε στηθεί το χριστιανικό κρεουργείον, εκεί συνεδρίαζαν ευσεβείς δικασταί αμιλλώμενοι τις πλείονας ειδωλολάτρας Έλληνας, οπτήσει επί σχάρας, να βράση εντός ζέοντος ελαίου ή να κατακόψει μεληδόν».



Η Σκυθόπολις και τα πάθη, γεγονότα που διαδραματίστηκαν εκεί, επί είκοσι συνεχή έτη, αποκαλύπτουν: Πρώτον, τον τρόπο με τον οποίο επιβλήθηκε ο χριστιανισμός στον ελληνικό κόσμο. Δεύτερον τον λόγο και τον βάρβαρο – απάνθρωπο τρόπο με τον οποίο καταστράφηκε ο λαμπρότερος πολιτισμός της Γης και οι δημιουργοί αυτού. Τρίτον αποκαλύπτετε επίσης γιατί τα μετέπειτα αυτοκρατορικά Ρωμαϊκά διατάγματα που θεσμοθετούσαν την επί ελληνισμού θανατική καταδίκη εφαρμόστηκαν χωρίς καμία αντίδραση ή εξέγερση, όπως επίσης χωρίς καμία αντίσταση από τους Έλληνες επήλθε ο αφανισμός όλων των πόλεων της κυρίως Ελλάδας, από τον χριστιανό Αλάριχο σαράντα χρόνια αργότερα.



Τα πάνδημα γεγονότα που διαδραματίστηκαν στην Σκυθόπολη αποκαλύπτουν επίσης, – τέταρτον – ότι δεν υπήρξε ποτέ Ελληνικότητα του Βυζαντίου, ούτε ποτέ ελληνορωμαϊκό κράτος, εφόσον ήταν οι εκχριστιανισμένοι Ρωμαίοι αυτοκράτορες, το Βυζάντιο δηλαδή, που άρχισε τον διωγμό κατά των Ελλήνων και τα φώτα του Ελληνικού πνεύματος έσβησαν, σε αυτούς του ρωμαϊοβυζαντινούς ελεεινούς καιρούς και οδήγησαν τους Έλληνες στην υποδούλωσή τους από τους Τούρκους.



Οι αποθανόντες Έλληνες μετά βασανιστριών εις τα χριστιανικά κρεουργεία και το σφαγείο της Σκυθόπολις είναι του αριθμού περίπου των 19.000.000 σύμφωνα με τις ιστορικές πηγές εκείνων των αιμοσταγών αιώνων. Οι εναπομείναντες Έλληνες ήταν 1.000.000 ή λιγότεροι. Ο μεγάλος αριθμός των αρχαίων Ελλήνων, που σίγουρα ήταν υψηλού πνευματικού ηθικού, αλλά και οικονομικού επιπέδου εξοντώθηκαν στο σφαγείο της Σκυθόπολις και μαζί τους χάθηκε και ο μεγάλος ιδιοφυής νους του γένους.



Τις σφαγές κατά των Ελλήνων, συνέχισαν και προγενέστεροι και μεταγενέστεροι, όμοιοι του Κωνστάντιου του Β΄. Λόγου χάρη ο Ιουστινιανός. Ο αυτοκράτωρ Ιουστινιανός, σύμβολο της ορθοδοξίας, εκείνος που οικοδόμησε την Αγία Σοφία, το μέγα μοναστήρι, και ανακηρύχθηκε από τον χριστιανισμό «Μέγας», αποκαλύπτεται μέσα από τα ανέκδοτα κείμενα του επισήμου ιστορικού του, Προκοπίου, ως ένας αιμοβόρος τύραννος, ο οποίος βύθισε ολόκληρους πληθυσμούς στο αίμα και την σφαγή. Σύμφωνα με τον Προκοπίου, ο Ιουστινιανός άρχισε τις σφαγές στο όνομα (εισαγωγικά) «της μίας και αληθούς πίστεως της ορθοδοξίας». Σημαντικές επίσης είναι οι μαρτυρίες του Προκοπίου γύρω από τους διωγμούς, σφαγές και γενοκτονίες Ελλήνων, όσων Ελλήνων δηλαδή επέμειναν στους πατρώους ελληνικούς τρόπους, από την αιμοσταγή και αλαζονική διακυβέρνηση του Ιουστινιανού.



Το ελληνοχριστιανικό παραμύθι καταρρέει μπροστά στα κείμενα των ιστορικών εκείνης της εποχής. Αναφέρει ο Προκόπιος (εισαγωγικά): «Μετά από τους Σαμαρείτες, άρχισε ο Ιουστινιανός να καταδιώκει τους αποκαλούμενους Έλληνες, υποβάλλοντάς τους σε σωματικά βασανιστήρια και αρπάζοντας τα χρήματά τους». Ο Προκόπιος αδυνατεί να θεωρήσει τον τύραννο Ιουστινιανό ως ανθρώπινο ον και τον θεωρεί (εισαγωγικά): «ενσαρκωμένο δαίμονα». Αναφέρει στα ανέκδοτα (εισαγωγικά): «ότι ο Ιουστινιανός δεν ήταν ανθρώπινο πλάσμα, …;αλλά ήταν κάποιος δαίμονας ανθρωπόμορφος. Θα μπορούσε κανείς να το αποδείξει, σταθμίζοντας το μέγεθος, των κακών που έκανε στους ανθρώπους, γιατί η δύναμη του ανθρώπου που δρα, φανερώνεται στο υπέρμετρο μέγεθος των πράξεών του. Ο άνθρωπος αυτός λοιπόν, έχει σκοτώσει τόσους πολλούς, ώστε πιο γρήγορα νομίζω, θα μετρούσε κανείς τους κόκκους της άμμου όλου του κόσμου, παρά όσους σκότωσε ο αυτοκράτορας αυτός. Υπολογίζοντας όμως κατά προσέγγιση, τις περιοχές που κατάντησαν τελικά ακατοίκητες, λέω ότι χάθηκαν πολλά εκατομμύρια άνθρωποι».



Κατά την βασιλεία του αυτοκράτορα Θεοδοσίου, ο χριστιανισμός γίνεται η επιβληθείσα θρησκεία, της Ρωμαϊκής Βυζαντινής αυτοκρατορίας, εις την οποία οι Έλληνες, ήταν υπόδουλοι πάντα. Εξ’; αυτού εναντίων των Ελλήνων, εφαρμόσθηκαν επί αιώνες πολλούς, μέτρα που πήραν τον χαρακτήρα, πραγματικών διώξεων. Το μαντείο των Δελφών υποχρεώθηκε να σιγήσει. Οι Ολυμπιακοί αγώνες και τα Ελευσίνια Μυστήρια απαγορεύθηκαν. Τα ιερά των προγόνων μας λεηλατήθηκαν. Τα πανέμορφα γλυπτά, που διακοσμούσαν τα ιερά και τις πόλεις των Ελλήνων, καταστραφήκανε, από το μένος και μίσος των τότε χριστιανών. Έτσι τα βλέπουμε σήμερα στα μουσεία μας, διαμελισμένα, αποκεφαλισμένα, ακρωτηριασμένα με σφυριά σπασμένα, σιωπηλοί μάρτυρες και αυτά ενός πανέμορφου κόσμου, χαμένου κόσμου πια, στην αιματοβαμμένη λήθη, όπου βρίσκονται θαμμένα, σκορπισμένα, ξεχασμένα, τα ιερά κόκαλα εκατομμυρίων, βασανισμένων, δολοφονημένων, Ελλήνων. Οι Ναοί κατεδαφίστηκαν και πάνω στα ερείπια αυτών, χτίστηκαν οι εκκλησίες των νέων χριστιανών, δοξάζουσιν τον ξενόφερτο για τους Έλληνες, τότε εβραϊκό θεό και το άγαλμα του κάθε θεού εις τον οποίο οι Έλληνες, έχτιζαν τότε ναό τοποθετούντο, μετά ασυλλήπτου μίσους, εις τους βόθρους των νεοχτισμένων χριστιανικών εκκλησιών. Οι ιερείς Έλληνες των ναών εκείνων, όπως γράφει με κάποια πίκρα ο Λιβάνιος, υποχρεώθηκαν να σιγήσουν ή να αποθάνουν.



Έτσι πέθανε, ο μεγαλύτερος παγκόσμιος πολιτισμός του κόσμου, αυτός που είδε πρώτος το φως του ήλιου στη γη, αυτός που εκπολίτισε όλους τους λαούς. Έτσι πέθανε ο μέγας φωτοδότης Ελληνικός πολιτισμός, με μία τραγική φωνή, πνιγμένη στο αίμα της ανθρώπινης αχαριστίας και μιαρής αδικίας. Έτσι απάνθρωπα έσβησε, ο μέγας φωτοδότης ελληνικός λόγος και λέει ο Γερμανός φιλόσοφος Νίτσε (εισαγωγικά): «δεν αποκάμω να αναπολώ, αυτούς τους Έλληνες σοφιστές, που ο κάθε ένας τους, είχε μια ασύλληπτη ιδιαιτερότητα»



Και φαίνεται πως οι Έλληνες, στα κατοπινά χρόνια, λησμόνησαν το καλύτερο μέρος, της πνευματικής τους πορείας, και ποιος λαός θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι το ξαναβρήκε; Όπως και να είναι νομίζω πως όλα αυτά τελειώνουν με μια κραυγή: Πόσο ωραίοι υπήρξαν!!!



Με τον χαμό των Ελλήνων και τον θάνατο, του ιδιοφυούς πνεύματός των, έπεσε το σκότος εις όλη την Γη. Η ανθρώπινη Ιστορία μπήκε στον Μεσαίωνα, στους αιώνες του σκότους, που όπως όλοι ξέρουμε, ονομάζονται «thedark ages». Ο ανθρώπινος ξεπεσμός κατά τον μεσαίωνα, οφείλονταν, στην προηγηθήσα βίαιη εξάλειψη, του ελληνικού πολιτισμού.



Και ήρθε η Τουρκοκρατία και ο ζυγός θέρισε την γη των Ελλήνων. Λέει ο εθνικός μας ύμνος, ακριβοί μου Έλληνες, «απ’; τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, χαίρε, ω χαίρε λευτεριά». Της Σκυθόπολης οι φονευμένοι Έλληνες, παίρνουν εκδίκηση και ανάβει η μνήμη τους, την φωτιά ελευθερίας στα στήθη των σκλαβωμένων.



Κατά την διάρκεια της επαναστάσεως του 1821, η ορθόδοξος εκκλησία, συγκρούστηκε σφοδρά με τους επαναστάτες. Το όραμα της παλιγγενεσίας και της αναδημιουργίας, του ελληνικού έθνους κατά το κλασικό πρότυπο ήταν εκ’; διαμέτρου αντίθετο με τις απόψεις και τα συμφέροντα της εκκλησίας. Με αφορισμούς, απειλές και προδοσίες, προσπαθούσε η εκκλησία, να ματαιώσει το ελληνικό επαναστατικό κύμα που από τις αρχές του 10ου αιώνα εσάρωνε ολόκληρη την χερσόνησο του Αίμου.



Το 1805 ο Πατριάρχης Καλλίνικος, εξαπέλυσε αφοριστική εγκύκλιο, κατά των επαναστατών. Να δυο πικρά παραδείγματα προδοσίας από πάμπολα άλλα.



Ο Ιωάννης Κολοκοτρώνης, ο μικρότερος αδερφός του Γέρου του Μωριά και πέντε παλικάρια μαζί του, σκοτώθηκαν από τους Τούρκους, 1η Φεβρουαρίου του 1806, ύστερα από προδοσία των καλόγερων, της μονής Μονής Παναγίας των Αιμυαλών, στην οποία είχαν πάει οι ήρωες, γυρεύοντας καταφύγιο. Οι Τούρκοι τους έκοψαν τα κεφάλια, τα έμπηξαν σε κοντάρια και περιέφεραν στην Δημητσάνα, στο Ζυγοβίτσι και την Τρίπολη, όπου και τα κρέμασαν, στον μεγάλο πλάτανο της πόλης. Ο αδερφός του, ο γέρος του Μωριά, Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, μετά την άλωση της Τριπολιτσάς, έβαλε και έκοψαν τον πλάτανο αυτό, γιατί με αρκετό αίμα της γενιάς του, ήταν ποτισμένος όπως είπε.



Ο Κατσαντώνης, ο αϊτός της Ρούμελης και ο αδερφός του, Χασιώτης, μαζί με άλλα πέντε παλικάρια, προδόθηκαν από τον καλόγερο Καλδερήνη, εις εκτέλεση της αφοριστικής εγκυκλίου του πατριαρχείου. Τριακόσιοι Τούρκοι τους επιτέθησαν. Τα πέντε παλικάρια σκοτώθηκαν, τα αδέρφια παραδόθηκαν στον ΑλήΠασά Ιωαννίνων, όπου και βρήκαν μαρτυρικό θάνατο. Κατακρεουργήθηκαν.



Είναι επίσημη ιδεολογία η θέση του νέου Ελληνικού κράτους, πως η εκκλησία διέσωσε τον ελληνισμό, την ελληνική γλώσσα και την ελληνική παιδεία στα μαύρα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Ωστόσο ο μελετητής της ιστορίας διαπιστώνει ότι, κατά την διάρκεια του Οθωμανικού ζυγού, η ιεραρχία της ορθόδοξης εκκλησίας ακολούθησε μία πολιτική, που κρατούσε αμόρφωτο και υποταγμένο, στους Τούρκους τον ελληνικό λαό. Ο μύθος του κρυφού σχολείου και η υποτιθεμένη προσφορά του Οικουμενικού Πατριαρχείου, καταρρέουν μέσα από αδιάψευστα καταγεγραμμένα ιστορικά γεγονότα και κείμενα.



Τα ίδια αυτά ιστορικά στοιχεία υποδεικνύουν, ως μοναδικό μοχλό πίεσης προς την πολυπόθητη ελευθερία των υποδουλωμένων Ελλήνων και της παιδείας τους, τον ηρωισμό και την αυταπάρνηση των ξενιτεμένων Ελλήνων διαφωτιστών, οι οποίοι με την συστηματική σπουδή της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας, βάλθηκαν να ξυπνήσουν και τους υπόδουλους. Θα επικαλεστώ τον αρχιστράτηγο της επανάστασης, Θεόδωρο Κολοκοτρώνη, ο οποίος σε ομιλία του στα παιδιά του γυμνασίου της Αθήνας, τον Νοέμβριο του 1838, επισήμανε « …;ο σουλτάνος, διόρισε ένα βιτσερέ [δηλαδή ως αντιβασιλέα], έναν πατριάρχη, και του έδωσε την εξουσία της εκκλησίας. Αυτός και ο λοιπός κλήρος έκαμαν ό,τι τους έλεγε ο σουλτάνος. …; το καλύτερο μέρος των πολιτών, μην υποφέρνοντες τον ζυγό έφευγαν, και οι γραμματισμένοι επήραν και έφευγαν από την Ελλάδα, την πατρίδα τους, και έτσι ο λαός, όστις στερημένος από τα μέσα της προκοπής, εκατήντησεν εις αθλίαν κατάσταση, …; [και] αν ευρίσκετο μεταξύ του λαού κανείς με ολίγην μάθηση, τον ελάμβανε ο κλήρος, όστις έχαιρε προνόμια, …; ή εγίνετο γραμματικός του προεστού …;. Καί τοιουτοτρόπως κάθε ήμερα ο λαός ελίγνευε καί επτώχαινε. Εις αυτήν την δυστυχισμένη κατάσταση μερικοί από τους φυγάδες γραμματισμένους εμετάφραζαν και έστελναν εις την Ελλάδα βιβλία, και εις αυτούς πρέπει να χρωστούμε ευγνωμοσύνη, διότι ευθύς οπού κανένας άνθρωπος από το λαό εμάνθανε τα κοινά γράμματα, εδιάβαζεν αυτά τα βιβλία και έβλεπε ποίους είχαμε προγόνους, τι έκαμεν ο Θεμιστοκλής, ο Αριστείδης και άλλοι πολλοί παλαιοί μας, και εβλέπαμε και εις ποίαν κατάσταση ευρισκόμεθα τότε. Όθεν μας ήλθεν εις το νου να τους μιμηθούμε και να γίνουμε ευτυχέστεροι».



Ο Κούμας σχολιάζοντας το κυνήγι των διαφωτιστών από την εκκλησία γράφει: “και εις εκείνους του χρόνους … και μόνο η διδασκαλία των μαθηματικών εθεωρείτε ως πηγή αθεΐας, της οποίας πρώτον αποτέλεσμα ήταν η κατάργησης της νηστείας”. Τον Κούμα επιβεβαιώνει η εγκύκλιος που εξέδωσε ο πατριάρχης Γρηγόριος ο Ε και η Ιερά Σύνοδος το 1819. Η Εκκλησία καταδικάζει τις επιστήμες, διότι αποσπούσαν τους υπόδουλους έλληνες από τις θρησκευτικές τους υποχρεώσεις, όπως η νηστεία! Οι διδάσκαλοι που δίδασκαν θετικές επιστήμες θεωρούνταν από τους ιεράρχες «διεφθαρμένα ανδράρια». Ο Μητρόπολης …;



[ακούγονται στο σημείο αυτό οι πρώτες αντιδράσεις]



[απαντάει η Προμηθέα κάτι στα αγγλικά που δεν γίνεται κατανοητό]



[Χειροκροτήματα]



[και άλλες φωνές]



[Ο.Κ. final ...; απαντά η Προμηθέα]



[Έντονες φωνές (Αίσχος)]



[Αλλά η Προμηθέα υψώνοντας την φωνή της συνεχίζει ...;]



Μετά την απελευθέρωση του πρώτου τμήματος της Ελλάδος, ο Οικουμενικός Θρόνος συνεχίζει τις φιλότιμες προσπάθειες του δια της εκκλησίας επαναφοράν εις υποταγήν των πληθυσμών της κάτω, μόνης ελευθέρας Ελλάδος. Ο Πατριάρχης …;



[Η ομιλία της προμηθέας διακόπτετε από τον κύριο Σταματάτο, στα αριστερά της που της λέει: Τελείωνε πολλά Μαθηματικά ...;αλλά όσα λέει ...;]



[Στο τέλος διαφωνεί ο ...; απαντά η Προμηθέα]



[συνεχίζει ο κύριος Σταματάκος που διέκοψε ...;(δεν γίνονται κατανοητά μερικά από αυτά που λεέι) λέει κάτι για το 1935 και συνεχίζει ...; ξέρεις μωρό μου ότι ήρθες για να μιλήσεις για τους τρεις Ιεράρχες; Την ανακαλούμε να καθίσει κάτω διότι δεν ξέρει τι λέει. Να μην υποτιμάτε όλους τους ανθρώπους, να μην υποτιμάτε τους παπάδες μας (ακούγονται κάποια χειροκροτήματα) την ορθοδοξία, τον Ελληνισμό (και άλλα χειροκροτήματα ανακατεμένα με φωνές) ...;]



[ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ...; απαντά δυνατά η Προμηθέα. ( ...;και άλλες φωνές ...; Αίσχος)]



[από ποιον τις έχουμε; Ρωτάει ο κύριος Σταματάκος, και συνεχίζοντας (μερικά από αυτά που λέει δεν γίνονται κατανοητά στον ήχο) λέει κάτι για την εκκλησία μας, από πού; ρωτάει ...; αν οι καλόγεροι ...; της Κωνσταντινουπόλεως ...; δεν έκαναν την αντιγραφή, που θα ξέραμε ποιος ήταν ο Πλάτωνας και ποιος ο Αριστοτέλης; Τι πράγματα είναι αυτά; ...;(τελείωσε λένε άλλοι)]



[ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ απαντά η Προμηθέα]



[Φωνές: αίσχος, παρακαλώ να σταματήσει, να φύγει, τελείωσε ...ντροπή, ενώ ταυτόχρονα η Προμηθέα, μαζεύει τις σημειώσεις της και αποχωρεί από το βήμα]



[Χειροκρότημα πολλών, για την αποχωρούσα Προμηθέα ενώ άλλοι φωνάζουν ντροπή, δράμα, αίσχος ...;]



[και άλλες φωνές]



[στο βήμα ανεβαίνει κάποιος άλλος κύριος ο οποίος λέει: Αγαπητοί φίλοι, ζούμε σε μία χώρα που ...; ]



[Τον διακόπτει όμως και αυτόν κάποιος άλλος ο οποίος επιμένει: Ντροπή να φέρεται εδώ ένα παιδί που δεν ξέρει τι λέει (φωνές) ...; την ορθοδοξία ...; το πατριαρχείο ...; να βρίσει την θρησκεία μας, αίσχος, αίσχος, ]



[Ο πρώτος κύριος που είχε ανέβει στο βήμα αποχωρεί και την θέση του παίρνει ο άλλος κύριος εξ'; αριστερών που διαμαρτύρονταν ο οποίος και λέει:



Σεβασμιότατε, εγώ προσωπικά ζητώ συγνώμη, για την έκβαση αυτής της ομιλίας δεν ήξερα το κείμενο ή ...; μισό λεπτό, μισό λεπτό ...; και δεν χρειάζεται παρετέρο συστάσεις ούτε παρατηρήσεις, όλοι μας αναγνωρίζουμε ότι αυτό που έγινε δεν έπρεπε να γίνει. Ήταν μια κοπέλα που με την δική της άποψη, με τον δικό της τρόπο σκέψεως αποφάσισε, να παρουσιάσει τα θέματα, όπως εκείνη τα βλέπει. Δεν έχει σημασία ακούστε σας παρακαλώ. Είπαμε, είπαμε ότι τα είπε αυτή με τον δικό της τρόπο. Εγώ δεν ήξερα ότι όντως αυτή θα ήταν η ομιλία της, κύριοι σας παρακαλώ (ακούγονται ακόμα φωνές) σας παρακαλώ. Λοιπόν δεν προσπάθησε κανείς, δεν πιστεύω να διδάξει την ελληνική ιστορία, δεν χρειάζονται περετέρω συζητήσεις ...; Συγνώμη ζητήθηκε Σεβασμιότατε και τελείωσε το θέμα. Ήταν εντελώς ...;



Σηκώνετε κάποιος από κάτω. που πλησιάζει το βήμα μιλώντας ...;για να του απαντήσει ο ομιλητής: δεν χρειάζεται, συνάδελφε δεν έχει καμία σχέση η προσωπικότητα ...; ο άλλος λέει ...;το πατριαρχείο και τους ιεράρχες και τους μητροπολίτες και τον κλήρο και τον ορθόδοξο ελληνικό λαό ...; έχετε δίκιο απαντά ο ομιλητής ...;και ήτανε μια άτυχη εξέλιξη πραγμάτων ...; ας το αφήσουμε λοιπόν και ας συνεχίζουμε το πρόγραμμα ...;Κύριε ...;]

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ



“Αν και η ομιλία της νεαράς ήταν εξαιρετικά επικριτική για την χριστιανική πίστη, εν τούτοις ο παριστάμενος επίσκοπος κ. Ιάκωβος στάθηκε στο ύψος του  με σοφία, και ψυχραιμία που αξίζει επαίνων.



 Αξίζει να προσέξετε τις σκέψεις του, ώστε ο διάλογος που θα γίνει εδώ να είναι κατά το δυνατόν πιο τεκμηριωμένος , μεστός και κοντύτερα προς τις ιστορικές αλήθειες. Είπε λοιπόν ο Μητροπολίτης:



Επαινούμε ιδιαιτέρως την ελληνομάθεια της κοπέλας αυτής, η οποία μας ομίλησε. Σε κάθε ομιλητή πρέπει να υπάρχει σεβασμός. ( …παρατεταμένα χειροκροτήματα …Ούτε ο κύριος Σταματάκος ούτε κανείς άλλος είχε το δικαίωμα να διακόψει οποιοδήποτε ομιλητή. (χειροκροτήματα) . Εγώ θα έκανα, εγώ θα έκανα …; δεν έχετε το δικαίωμα κύριε Σταματάκο, δεν είστε εσείς εδώ, ο μόνος ορθόδοξος και ο Έλληνας, είναι πολλοί άλλοι. (χειροκροτήματα) Λοιπόν …; μη εκμεταλλεύεστε ούτε τον ελληνισμό ούτε την ορθοδοξία για να κατηγορείτε ή να κόπτετε κάποιον που ομιλεί …; κατά την γνώμη του.



Δεν συνεχίζω τώρα, απλώς ήθελα να πω στην κοπέλα, την οποία ξέρω και εγνώρισα, είναι αξιέπαινη δια τον νου τον οποίο έχει, τις σπουδές που κάνει, την διάλεξη που έδωσε, (έμαθα), θα ήθελα να της κάνω μία υπόδειξη, έχει μιλήσει ή μάλλον μίλησε, από εσφαλμένες πηγές. Αυτές οι εσφαλμένες πηγές, Πυθία που εχρησιμοποίησες, ήσαν πάντοτε γνωστές μεν, αλλά ήσαν πάντοτε εχθρικές προς την εκκλησία. Τα έγραψαν οι άθεοι και οι κακοί ιστορικοί, διότι η αλήθεια έχει λάμψει, δια μέσου των αιώνων, ποιοι ήσαν οι Σκύθες και οι αρχαίοι Έλληνες, και ούτε ο Ιουστινιανός, ούτε πατριάρχης υπέγραψαν για να καταδικάσουν και να σκοτώσουν ανθρώπους.



Ένα έγινε, επειδή ακριβώς επικράτησε ο χριστιανισμός, η δε αρχαία Ελλάδα επίστευε στους Ολυμπίους θεούς, απλώς μπορεί μέσα στην βράση των ανθρώπων, να έκοψαν ή να κατέστρεψαν ορισμένα αγάλματα ή ναούς, αλλά η όλη ιστορία, ειδικά δε η τελευταία τουρκοκρατία και η ανεξαρτησία της Ελλάδος εγένετο κάτω από την σημαία την Ελληνική, κάτω από το λάβαρο το χριστιανικό, με τον αρχιεπίσκοπο Παλαιών Πατρών Γερμανό και θυσιάστηκαν και μοναχοί και ιερείς και αρχιερείς και ο Γρηγόριος ο Ε΄ που κρεμάστηκε και όλοι αυτοί εβοήθησαν να ελευθερωθεί η Ελλάδα και διατήρησαν τα γράμματα μέσα στο κρυφό σχολείο το οποίο δεν αναφέρατε και γι’αυτό σας παρακαλώ, επειδή είστε νέα να κάνετε ορισμένη έρευνα, να βρείτε και άλλες πηγές, να ρωτήσετε και άλλους να πληροφορηθείτε, ούτως ώστε να δείτε ποια είναι η αλήθεια των ιστορικών πραγμάτων.



Από την διάλεξή σας βλέπω ότι έχετε μονομερείς πηγές, διότι αυτές γνωρίζετε, αυτές είδατε, ή ότι είχατε μεγάλο θαυμασμό στον αρχαίο κόσμο, και νομίσατε ότι ο χριστιανισμός, ήταν ενάντια στον αρχαϊκό κόσμο, δεν ήτο καθόλου, απλώς εκήρυξε την αλήθεια του κυρίου ημών Ιησού Χριστού, του εξ’ αποκαλύψεως Θεού, οπότε οι Ολύμπιοι Θεοί σαν παραμύθι που ήσαν, εξαφανήσθησαν και εμείς πιστεύουμε, πιστεύουμε και λατρεύουμε τον ένα και μόνο αληθινό Θεό.



Τα άλλα είναι ιστορικά γεγονότα που ο καθένας τα γράφει όπως νομίζει, όπως θέλει, αλλά κρύβονται πολλές αλήθειες ή λέγονται πολλά ψέματα και ανιστόρητα γεγονότα. Εάν ο Πατριάρχης με τον Σουλτάνο έκαναν μία συμμαχία διότι ο σουλτάνος έδωσε ορισμένα προνόμια στον Πατριάρχη τότε, ήταν ανάγκη να κάνει αυτό, διότι ήσαν τετρακόσια χρόνια δούλοι και έπρεπε να, όχι να παίρνουν οδηγίες αλλά να προφυλάσσονται από κάθε συμβουλή ή από κάθε κίνδυνο που θα έφερνε σφαγές και οτιδήποτε άλλο διωγμό των Ελλήνων, χριστιανών πλέον, διότι δεν υπήρχαν πλέον οι αρχαϊκοί Έλληνες.



Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ σε συγχαίρουμε για τις προόδους σου, ευχόμεθα να γίνεις μεγάλη επιστήμων, να βοηθήσεις την επιστήμη, αλλά σε αυτά τα θέματα, τα ελληνικά, τα χριστιανικά, τα αρχαϊκά, πρέπει να βρεις τις σωστές πηγές, να τις μελετήσεις και συν το χρόνο να κάνεις και εσύ τις δικές σου σκέψεις και να μην αναφέρεσαι σε εν πολλής εχθρούς του χριστιανισμού. Ευχαριστούμε πάρα πολύ (Χειροκρότημα)]



Ορθότατος ο εκπρόσωπος της εκκλησίας, μη πείτε…



Βεβαίως η Προμηθέα -Ολυπμία εντυπωσίασε με τις σκέψεις της, κυρίως λόγω της ηλικίας της . Οι πολυπληθείς απόψεις της -κάθετες εν πολλοίς- επί ιστορικών συμβάντων , πολλών εκ των οποίων παραμένουν εν σκότει, προβλημάτισε πρώτον τον ιεράρχη πού άμεσα έδωσε απάντηση, αλλά προβλημάτισε και τους Μαθηματικούς του Πανεπιστημίου Αθηνών, οι οποίοι έχουν κι αυτοί ενστάσεις…



Δείτε όμως τι λένε συνοπτικά και μαθηματικοί, στο Φόρουμ των Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών forum.math.uoa.gr.. με όση δυνατή επιστημονική  σύναιση…



“Λίγα λόγια για την Προμηθέα – Ολυμπίας – Κυρήνη – Πυθαΐδα. Δεν υπάρχει αμφιβολία οτι το κορίτσι είναι θαύμα, φυσικά και η δολοφονική ενέργεια καταδικαστέα. Μην βιαζόμαστε να την θεοποιήσουμε όμως. Πολλά από αυτά που λέει είναι ιδέες που στην Ελλάδα διέδωσε το περιοδικό Δαυλός (και το οποίο σταμάτησε πριν λίγα χρόνια την έκδοσή του). Χωρίς να έχω διάθεση να μηδενίσω το περιοδικό, πρέπει να ομολογήσουμε πως περισσότερο παραϊστορικό περιοδικό ήταν παρά ιστορικό. Ο Δαυλός είχε μια μανία να παρουσιάζει οποιοδήποτε περίεργο εύρημα οπουδήποτε στον πλανήτη σαν προϊόν ενός υποθετικού πανάρχαιου ελληνικού πολιτισμού (πχ τη γραφή γκλοζέλ στη Γαλλία κλπ). Μια από τις “διάσημες” γλωσσολογικές ερμηνείες του Δαυλού είναι και αυτή που επαναλαμβάνει η Προμηθέα “«Ελ-» σημαίνει Φως και «-λας» σημαίνει «πέτρα», «έδαφος», «γη»”. Η συγκεκριμένη γλωσσολογική ανάλυση είναι για να σκίσουν οι γλωσσολόγοι τα πτυχία τους, παντελώς άκυρη, (πιθανολογείται πως Έλληνας, σημαίνει ορεινός, πιθανολογείται και κάποια γλωσσική σύδεση με το φως, αλλά για το θέμα δεν υπάρχει ομοφωνία των ειδικών)όπως και όλες οι “γλωσσολογικές αναλύσεις του Δαυλού. Όποιος είχε την “τύχη” να διαβάσει το συγκεκριμένο περιοδικό καταλαβαίνει τι λέω. Παρόμοια “μαργαριτάρια” μπορείτε να βρείτε άφθονα στοhttp://www.davlos.gr/webfiles/id.php. Το συγκεκριμένο περιοδικό ήταν το πρώτο του είδους, από τη δεκαετία του 90 και μετά ξεφύτρωσαν πολλά παρόμοια περιοδικά, κινήσεις, βιβλία, κλπ που διαγκωνίζονταν ποιος θα γράψει την πιό εξωφρενική θεωρία για τους Έλληνες (είμαστε εξωγήινοι, οι μισοί λαοί του πλανήτη έχουν ελληνική καταγωγή, όλες οι γλώσσες προέρχονται από τα ελληνικά, κλπ)Τέτοιες “ελληνοκεντρικές σαχλαμάρες” δίνουν τροφή στην άκρα αριστερά να μας γελοιοποιεί. Παρόμοιες σαχλαμάρες έλεγε ο “Δ” για την ινδοευρωπαϊκή θεωρία, εκεί που είχε δίκιο ήταν για την προέλευση του αλφαβήτου, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.Ένα θέμα που ασχολήθηκε πολύ και ο “Δ” και “αναμετάδωσε” η Προμηθέα ήταν και το θέμα ελληνισμού-χριστιανισμού, δεν έχει άδικο σε όσα λέει, απλά σε μερικά σημεία προχωράει σε απλουστεύσεις και ξεχνάει επιλεκτικά μερικά πραγματα, αλλά δεν θέλω επί του παρόντος να επεκταθώ.Που θέλω να καταλήξω;



Το κορίτσι είναι πανέξυπνο, δυστυχώς όμως την προσυλήτισαν κάποιοι και την χρησιμοποίησαν σαν “μεγάφωνο”"



Να λοιπόν γιατί φέρουμε στην επιφάνεια το λόγο της κοπελίτσας αυτής που πια πρέπει αυτή τη στιγμή να είναι 20-21 χρονών. Τα θέματα τα οποία θίγει είναι πολλά και απασχολούν επί αιώνες τον άνθρωπο και φυσικά απασχόλησαν και τον δικό μας Μπέρτραντ  Ράσσελλ, που δίνει τις δικές του πια συγκροτημένες απαντήσεις.



΄Ολα αυτά αποτελούν τη βάση απ΄όπου μπορούμε να ξεκινήσουμε έναν διάλογο δημόσιο . Πού θα οδηγήσει δεν το ξέρουμε, αλλά πιστεύουμε πως οι αναγνώστες μας θα κάνουν ενδιαφέρουσες καταθέσεις… Ξεκινήστε λοιπόν ελεύθερα να αναπτύσσετε τους δικούς  ερρεθισμούς σας . Το βήμα είναι ανοιχτό Είναι περιττόν να πούμε πως οι σκέψεις σας θα γίνονται σεβαστές μέχρι τελείας… Αλλιώτικα δεν θα συνέτρεχε κανείς διάλογος!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου