Απόλυτος φασισμός η "αντιναζιστική" υστερία

«Παγωμένος έμεινε ο ποδοσφαιρικός χώρος όταν ο ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ, Γιώργος Κατίδης, λίγα δευτερόλεπτα μετά το νικητήριο γκολ που πέτυχε προχώρησε σε έναν ναζιστικό χαιρετισμό για να δείξει τον ενθουσιασμό του.

Την ημέρα που η συμπρωτεύουσα τιμούσε την μνήμη των εκατομμυρίων Εβραίων, θυμάτων του Γ΄ Ράιχ, ο ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ προέβη σε ναζιστικό χαιρετισμό. Ο 20χρονος μέσος της ΑΕΚ μετά το γκολ που πέτυχε στην αναμέτρηση με τη Βέροια έτρεξε στην κερκίδα των οπαδών της "Ένωσης", έβγαλε τη φανέλα του και σήκωσε το δεξί του χέρι, σε μία κίνηση που παραπέμπει σε ναζιστικό χαιρετισμό!

"Πανηγύρισα με αυτό τον τρόπο γιατί ήθελα να μας βοηθήσει περισσότερο ο κόσμος. Για μένα δεν σημαίνει τίποτα αυτό. Ήταν ένας πανηγυρισμός που παραπέμπει σε αυτό το κόμμα, τη Χρυσή Αυγή, και το έκανα για να πανηγυρίσει πιο έντονα ο κόσμος μαζί μας", τόνισε ο ίδιος στις δηλώσεις του.

Όπως όλα δείχνουν ο κ. Κατίδης αγνοεί το σε ποια ομάδα παίζει και την ιστορίας της καθώς πρόκειται για μία προσφυγική ομάδα.»

Αυτά τα εμετικά διάβασα εδώ και έφριξα φρίκη φρικαλέα, διαπιστώνοντας με οδύνη για πολλοστή φορά ότι αυτός ο λαός εκφυλίστηκε από την πολλή μακακία. Είναι τελειωμένος!
 Βρε το φουκαρά τον Κατίδη τι του 'μελλε να πάθει επειδή είχε την αφέλεια, πάνω στον ενθουσιασμό του γκόλ, να χαιρετίσει "ναζιστικά"!

Εάν ύψωνε το χέρι με ανοιχτή παλάμη μουντζώνοντας προς την κερκίδα των επισήμων δεν θα είχε  κανένα πρόβλημα. Διότι το να μουντζώνεις τους κατά πλειοψηφία  επίορκους εκπροσώπους του έθνους σου είναι επιτρεπτό.
Όπως επίσης και το να βλασφημάς δημόσια τα ιερά και τα όσια της φυλής σου είναι επιτρεπτό και μάλιστα επιδοκιμάζεται από πολλούς "προοδευτικούς" και καραδημοκράτες.

Το "έγκλημα" το Γιώργου Κιτίδη έγινε ειδεχθέστερο, σκέτη ιεροσυλία, διότι - ω της παραφροσύνης! - συντελέστηκε κατά την ημέρα που η συμπρωτεύουσα τιμούσε την μνήμη των εκατομμυρίων Εβραίων, θυμάτων του Γ΄ Ράιχ, με κεντρικό ομιλητή το βαρυπενθούντα Αντώνη Σαμαρά.

Δεν έχει σημασία που το Δ' Ράιχ είναι εδώ, και ο γερμανικός ναζισμός έχει αναβιώσει στην Ευρώπη κάτω από τη μάσκα του Μερκελισμού.  Αυτόν τα τραγικά θύματα του νεοναζισμού δεν τον έχουν πάρει χαμπάρι και ανησυχούν μόνο για το πώς χαιρετάει, κατά λάθος ή εξεπίτηδες, συνειδητά  ή ασυνείδητα, ο εθνικιστής χρυσαυγίτης που προσπαθεί να συμμαζέψει τα κομμάτια της φυλής του - μια  ρομαντική αλλά χωρίς ελπίδα προσπάθεια ομολογουμένως, αφού ο καρκίνος της παγκοσμιοποίησης  και της αντεθνικής υστερίας έχει κάνει μυριάδες μεταστάσεις στον εγκέφαλο των ηλίθιων αυτόχειρων.

Έριξα μια ματιά σε σχόλια αναρτημένα στο Διαδίκτυο και  διαπίστωσα για μια ακόμη φορά το εκφυλιστικό  αποτέλεσμα της ενορχηστρωμένης αντεθνικής προπαγάνδας που, κάτω από την προβιά του αντιναζισμού, εδώ και δεκαετίες κατατρώγει ύπουλα την εθνική συνείδηση των ραγιάδων.
Παραθέτω κάνα δυο σχόλια έτσι για δείγμα της αυτοκαταστροφικής βλακείας που μας δέρνει και του  υψηλού "ήθους" των αντιναζιστών:

«Ελπίζω να τελειώσει αύριο κιόλας η καριέρα του! Μισό εκατομμύριο τέτοια βόδια είναι που ψηφίζουν τους σχιζοφρενείς ακροδεξιούς. Κάτι τέτοια ρετάλια ήταν και το 1945 που καταστρέψαν μια ολόκληρη ήπειρο. Τιμωρία στους φασίστες δίχως οίκτο.

Ακούτε ρε .. δεν ήξερε. Γιατί ποιό άτομο που το κάνει αυτό, έχει 2 γραμμάρια μυαλό για να ξέρει;; Τι περιμένουμε;;; Να βάλουν μυαλό τα ουγκ;;; Άι στα δι@λ@ με τους κρυφοφασίστες!!!!»(πηγή)

«Γ@μώ την π@ν@γία σου τσογλάνι σ' αυτή την ομάδα βρήκες να το κάνεις ρε τσόγλανε!
 Έφυγες τώρα από την ΑΕΚ ή μάλλον, ΧΘΕΣ, κολόπαιδο.
(Εννοείται σε καμία ομάδα τέτοιο χαιρετισμό)» (πηγή)

«Να φάει πόρτα από το ελληνικό ποδόσφαιρο και την κοινωνία το κάθαρμα. Να φάει πόρτα όπως τρώει πόρτα η Χρυσή Αυγή όπου και αν πάει. Ήρθε καιρός να δούμε καριέρες να τελειώνουν και ποδοσφαιρικές και πολιτικές. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ!» (πηγή)

Το ερώτημα, όμως, είναι: ποιος είναι ο καθαρόαιμος ΦΑΣΙΣΤΑΣ; Κατά την ταπεινή μου άποψη, φασίστας είναι εκείνος που απαγορεύει στον άλλο να έχει οποιαδήποτε ιδεολογία τον εκφράζει, και εν προκειμένω την εθνικιστική, και να χαιρετάει όπως του γουστάρει.

Τι δει γενέσθαι, λοιπόν;
 
Ως απάντηση παραθέτω μεταφρασμένο απόσπασμα από άρθρο του Νορβηγού Varg Vikernes (July 2005)που βρήκα εδώ:  «Το "ναζιστικό φάντασμα" έχει τρομοκρατήσει εκατομμύρια Ευρωπαίους τα τελευταία 60 χρόνια και μας έχει αποτρέψει από του να έχουμε θετική σχέση με την πατρίδα μας, το αίμα μας, τη φυλή μας, τη θρησκεία μας και τον πολιτισμό μας. Είναι καιρός να εξαφανίσουμε αυτό το φάντασμα και ν' αρχίσουμε και πάλι να σκεπτόμαστε για τα πράγματα που είναι σημαντικά για εμάς.»

Κλείνω με ένα απόσπασμα από άρθρο του αμφιλεγόμενου Παναγιώτη Τραϊανού:

«Αν θέλει η Ευρώπη να επιβιώσει, θα πρέπει να "πεθάνει" η Γερμανία, γιατί, αν τελικά "επιβιώσει" η Γερμανία, θα "θάψει" ολόκληρη την ήπειρο. Η Ευρώπη έχει "μπλέξει" σε ένα πρόβλημα, το οποίο εδώ και έναν αιώνα την απειλεί με ακατάσχετη "αιμορραγία". Πάνω από εκατό εκατομμύρια νεκρούς έχει θρηνήσει η Ευρώπη σε λιγότερο από εκατό χρόνια εξαιτίας της εφεύρεσης της "Γερμανίας".»

Ο νοών νοείτω!

Από μένα, καληνύχτα Ελλάδα! Η νύχτα σου φαίνεται πως θα είναι ατέλειωτη διότι τα παιδιά σου, εκτός από δουλοπρεπείς ραγιάδες,  είναι και υποκριτές! Διϋλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλο... 

Κοιτάξτε τώρα το αυτομαστίγωμα ενός παιδιού 20 ετών, για να καταλάβετε το βιασμό που υπέστη η ψυχή του από τη γενική κατακραυγή: Άρον, άρον, σταύρωσον αυτόν!

Η σπαραξικάρδια επιστολή του Κατίδη:

«Οφείλω να ομολογήσω πως είμαι απόλυτα απαράδεκτος και νιώθω άθλια για όσα προκάλεσα με την άστοχη όσο και βλακώδη ενέργειά μου. Αναφέρομαι στον πανηγυρισμό μου στο νικητήριο γκολ που σημείωσα στο ματς της ΑΕΚ με αντίπαλο την Βέροια με αποτέλεσμα αντί για χαρά να μοιράσω πίκρα και πόνο στον κόσμο της ομάδας αλλά και στα αποδυτήρια και τους συμπαίκτες μου που τιμώ, σέβομαι και αγαπώ όπως και οι ίδιοι μπορούν να επιβεβαιώσουν.

Δεν υπάρχει λόγος να ψάχνω για δικαιολογίες. Είμαι λάθος. Είμαι αδικαιολόγητος και αυτό που έγινε θα το πληρώσω με πολύ πόνο αφού δεν υπάρχει κάποιος να μην έχει διαπιστώσει ότι παρά τα μόλις 20 χρόνια ζωής μου είμαι πολύ κοντά στο να βάλω τέλος στην όποια ποδοσφαιρική καριέρα έχω μπροστά μου.

Θέλω κατ’ αρχήν να ζητήσω ειλικρινά και ταπεινά συγνώμη προς την ομάδα μου την ΑΕΚ και τον κόσμο της που προσέβαλα μη γνωρίζοντας τι ακριβώς έκανα στον πανηγυρισμό μου. 
Το ότι δεν γνώριζα δεν αποτελεί δικαιολογία. Ούτε το νεαρό της ηλικίας μου. 

Επαναλαμβάνω ότι είμαι απόλυτα απαράδεκτος και ο κόσμος της ΑΕΚ έχει απόλυτο δίκιο να αντιδράει κατ’ αυτόν τον τρόπο. Έκανα ένα μεγάλο λάθος και θα το πληρώνω για πάντα. 

Όμως η ευθύνη του λάθους μου δεν μπορεί να βαραίνει άλλον εκτός από εμένα και μ’ αυτό εννοώ πως η ομάδα μου, η ΑΕΚ, την ιστορία της οποίας προσέβαλλα με την απαράδεκτη και ηλίθια ενέργειά μου δεν έχει καμία ευθύνη. Εγώ έκανα το λάθος, εγώ θα το πληρώσω. Η ΑΕΚ δεν έχει καμία ευθύνη!

Θέτω λοιπόν τον εαυτό μου εκτός ομάδας διότι κατάλαβα πως προσέβαλα την ιστορία του συλλόγου και τον κόσμο με τον χειρότερο τρόπο και το γεγονός ότι έκανα βλακεία δεν μπορεί να δικαιολογήσει την ενέργειά μου. Όπως μου έχουν πει: η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας και αυτό ισχύει στην περίπτωσή μου και στον τρόπο που πανηγύρισα. 

Δυστυχώς δεν μπορώ να φέρω πίσω τον χρόνο και να διορθώσω τα αδιόρθωτα. Θέλω όμως να ξεκαθαρίσω πως δεν είμαι ούτε φασίστας, ούτε νεοναζιστής και ούτε ρατσιστής αφού έχω ετεροθαλή αδερφό από το Πουέρτο Ρίκο, ενώ η οικογένειά μου είναι όλοι από τον Πόντο και έχει βιώσει με τον χειρότερο τρόπο τον ρατσισμό!

Θέλω επίσης να επισημάνω ότι αντιλαμβάνομαι απόλυτα το σκεπτικό της απόφασης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας στην οποία και οφείλω μία τεράστια συγνώμη για τη θέση στην οποία την έφερα…

Ολοκληρώνοντας θέλω να ζητήσω (και) δημόσια συγνώμη στη μητέρα μου και σε όλα τα μέλη της οικογένειάς μου για όσα βιώνει λόγω της βλακώδης, λανθασμένης ενέργειάς μου…» (πηγή)

Ποιος φασίστας άραγε έγραψε την επιστολή αυτή για λογαριασμό του Κατίδη;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου