Ήρθα να διακηρύξω την αθωότητα μου! [Ηλίας Κασιδιάρης]



Ο Ηλιας Κασιδιάρης παρουσιαστηκε σημερα στο δικαστηριο, που τον καταδίκασε πρωτοδίκως σε 13 χρονια φυλακιση.
Σε μια λιγολογη ομιλία του ειπε τα ακολουθα...

«Ήρθα να υποβάλλω το αίτημα αναστολής μέχρι την έφεση. Και για να διακηρύξω την αθωότητα μου. 

Επί οκτώ ώρες η εισαγγελέας έχει δηλώσει πως είμαι αθώος. Πληρώ όλες τις προϋποθέσεις, όταν προφυλακίστηκα για ένα χρόνο και τότε τόνιζαν πως είμαι αθώος. Ομοίως και τώρα επιμένω πως για το αδίκημα που κρίθηκα ένοχος ζητώ το δικαίωμα να πάω στο Εφετείο. Εάν δεν την πάρω δεν θα έχω αυτό το δικαίωμα. Μέχρι να τελειώσει το Εφετείο δυστυχώς θα έχω εκτίσει αυτή την εξοντωτική ποινή..

Ξεκίνησα και πάλι την επαγγελματική ζωή μου, τη δουλειά μου. Για δεύτερη φορά θα είμαι στη φυλακή χωρίς να έχω το δικαίωμα μιας κρίσης σε δεύτερο βαθμό ... Η ποινή των 13 ετών με εξοντώνει σε κάθε επίπεδο. Έχουν ήδη παραβιαστεί όσα αναφέρει η ΕΣΔΑ. Δεν είναι δυνατόν να κρίνετε με 20.000 βίαιους διαδηλωτές έξω από την αίθουσα. Βγήκαν όλοι οι πολιτικοί και προανήγγειλαν την απόφαση και πίεσαν με τρόπο παράνομο...»
Κι αναρωτιεμαι εγω τωρα, με το φτωχο μου το μυαλο...
Καλα, οι δικαστες, δικαστες ειναι, μισθο απο το Κρατος παιρνουν [και συμφωνα με τον Μαξ Βεμπερ, κρατος ειναι η εννομη βία] θα καμουν νομω τροπω να εξαντλησουν τα ορια της αυστηροτητας απεναντι του...

Ο κοσμακης ομως;
Ο φουκαρας που ξεπουλαει πια οτι εχει και δεν εχει, για να τη βγανει λιγους μηνους παραπανω, την ιδια ωρα που ο πασα ενας λαθρεποικος τσεπωνει τα εβροπουλα της αρκουδας, πως το βλεπει δηλαδη;
Τι διαολο;
Μονο για τα μπιγκ μπραδερ εχουνε ματια και αυτια στο ρωμέικο;

Κατι ομως μου λεει, οτι εχει ο καιρος γυρισματα....
Και να δεις που θα βγω αληθινος [οταν ερθει το πληρωμα του χρονου...]

Παντως δεν ξερω ειλικρινα ρε παιδια, αν επρεπε να ειναι ο κ. Κασιδιαρης αυτος που θα πηγαινε σημερα στις κυριες δικαστινες [τυχαιο που αυτο ειδικα το δικαστηριο ηταν θηλυκο;] ή μηπως επρεπε οι κυριες δικαστινες να πανε στον κ. Κασιδιαρη και να του ζητησουν αναστολη της κρισης της Ιστοριας, απεναντι τους;

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου