ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ

 ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ: ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ


Κάποιοι δήθεν “πατριώτες”, πληρωμένοι κονδυλοφόροι του συστήματος, οι οποίοι δήθεν αγωνιούν για την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, διαδίδουν ψεύδη εις βάρος της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ και εμού προσωπικά. Συναγωνιστές και Συναγωνίστριες, μη τους πιστεύετε!
Κανένας διχασμός δεν υπάρχει στην ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και πως θα ήταν δυνατόν αυτό να συμβεί όταν τα άτομα τα οποία αναφέρουν ότι δήθεν στρέφονται εναντίον μου, έχουν αναδειχθεί από εμένα τον ίδιο προσωπικά και έχουν διορισθεί σε ηγετικές θέσεις στο κόμμα επίσης από εμένα σύμφωνα με το καταστατικό μας και την ιδιότητά μου ως Γενικού Γραμματέως της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ. Όλοι οι Χρυσαυγίτες ενωμένοι δίνουμε την μάχη και στο στρατόπεδο του εχθρού. βρίσκονται πλέον χωρίς προσχήματα και κάποιοι δήθεν “φίλοι” μας.
Τολμούν και λένε επίσης ότι για την πτώση του ποσοστού της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ευθύνομαι εγώ, εγώ που πήρα την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ από το 0,2% και την έκανα την τρίτη πολιτική δύναμη της χώρας! Δυστυχώς γι’ αυτούς και οι ίδιοι οι αριθμοί δημοσκοπήσεων εταιρειών του συστήματος, οι οποίες δημοσιεύθηκαν σε ΜΜΕ σίγουρα όχι φιλικά προς την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, τους διαψεύδουν!
Δημοσκόπηση πρώτη που δημοσιεύθηκε στο “ΒΗΜΑ” της Metron Analysis ποσοστό της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ 3,5%, αλλά θετικές γνώμες για Νίκο Μιχαλολιάκο… 9%!
Δημοσκόπηση δεύτερη της Marc στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 ποσοστό ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ 3,2%, αλλά θετικές γνώμες για τον Νίκο Μιχαλολιάκο 8,9%!
Όπως αποδεικνύεται από τους αριθμούς οι θετικές γνώμες για εμένα είναι σχεδόν τριπλάσιες από το ποσοστό της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ και γι’ αυτό λοιπόν, πληρωμένοι κονδυλοφόροι σκασμός! Και εσείς Συναγωνιστές και Συναγωνίστριες μη τους πιστεύετε, λένε ψέματα, υπηρετούν το σύστημα και την ξενοκρατία και όλοι μαζί ας δώσουμε έναν υπέροχο αγώνα για να παραμείνει το Κίνημά μας δυνατό και μαχητικό, η προφυλακή του Έθνους και η μεγάλη ελπίδα του Ελληνισμού.

Νικόλαος Γ. Μιχαλολιάκος
Γενικός Γραμματέας Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου