ΑΝΑΞΙΟΠΟΙΗΤΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟ «ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ» - ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΑ ΞΕΝΑ!!!

KENTAYROS



ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ Η. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ «ΚΕΝΤΑΥΡΟ»


Με αφορμή την τραγωδία που έπληξε τις Ένοπλες Δυνάμεις της πατρίδος μας, καθώς και την οικογένεια του Έλληνα Πεζοναύτη που χάθηκε οδηγώντας ένα ερπυστριοφόρο 51 ετών, ας απαντήσει ο υπουργός άμυνας την προφητική ερώτηση του Συναγωνιστή βουλευτή Β΄ Αθηνών Ηλία Παναγιώταρου την οποία και παραθέτουμε αυτούσια.

Ερώτηση για το αναξιοποίητο τεθωρακισμένο όχημα μάχης «Κένταυρος» - Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2013

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ

ΘΕΜΑ: Αναξιοποίητο το τεθωρακισμένο όχημα μάχης «Κένταυρος»

Το ελληνικής σχεδίασης τεθωρακισμένο άρμα μάχης «Κένταυρος» το οποίο τηρούσε όλες τις προδιαγραφές του Ελληνικού Στρατού και είχε σχεδιασθεί από ελληνικά χέρια με γνώμονα τις επιχειρησιακές ανάγκες του Στρατού μας, παραμένει αναξιοποίητο. Ενώ υπήρξαν σχέδια για αρχική παραγγελία 150 περίπου αρμάτων τέτοιου τύπου, εν τούτοις αδρανοποιήθηκε και δεν υλοποιήθηκε.

Ερωτάται ο κύριος Υπουργός:

1) Γιατί δεν αξιοποιείται ένα όπλο φτιαγμένο για τις ανάγκες του Στρατού μας το οποίο θα συμβάλλει στην κάλυψη των επιτακτικών επιχειρησιακών αναγκών του;

2) Γιατί χάνεται μία ευκαιρία για την ανάπτυξη της εθνικής αμυντικής βιομηχανίας;


Αθήνα, 03/06/2013


Ο Ερωτών Βουλευτής


Ηλίας Παναγιώταρος

Βουλευτής Β' Αθηνών

ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ


Ας μας απαντήσει ο αρμόδιος υπουργός αν υπήρξαν συγκεκριμένα συμφέροντα τα οποία αδρανοποίησαν την αρχική παραγγελία των 150 ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ για τον Ελληνικό Στρατό; To video που ακολουθεί δείχνει τις δυνατότητες του ΤΟΜΑ "ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ".

Ειχε ενα μειονεκτημα, δεν ειχε μιζα για αυτο πηγε πατο!!!!!!
 

Μια χαμένη ευκαιρία για την Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία που πληρώνει σήμερα τα λάθη, την διαπλοκή και την διαφθορά... την διαπλοκή που δεν άφησε να ανθίσει κανένα Ελληνικό πρόγραμμα.... Το βιντεο είναι απο πρώτη επίσημη παρουσίαση - επίδειξη του οχήματος στην στρατιωτική ηγεσία και τα μέσα ενημέρωσης που έγινε στις 11 Φεβρουαρίου 2000 στο Πεδίο βολής Λιτοχώρου. ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΤΟΜΑ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΠΛΗΡΩΜΑ 11 (3+8) Οδηγός, πυροβολητής , αρχηγός ομάδας και 8 οπλίτες ΒΑΡΟΣ ΜΑΧΗΣ 19.800 kg ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Μήκος 6.280 mm (με πυροβόλο) 5.980 mm (χωρίς πυροβόλο) Πλάτος 2.500 mm (χωρίς προστατευτικές ποδιές ερπύστριας) 2.550 mm (με προστατευτικές ποδιές ερπύστριας) Ύψος συνολικό 2.450 mm (αερομεταφερόμενο με C-130) Ύψος οροφής πύργου 2.300 mm Ύψος άξονα βολής 2.080 mm Ύψος σκάφους 1.700 mm Εδαφική ανοχή 420 mm ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Μέγιστη ταχύτητα σε οδό 75 km/h Επιτάχυνση από 0 - 50 km/h 20 sec Χωρητικότητα καυσίμου 390 l Αυτονομία σε οδό 500 km Κατανάλωση καυσίμου σε οδό περίπου 0,77 l/km Λόγος ισχύος/βάρους 21,21 hp/t Εδαφική πίεση 0,74 kg/cm² Μέγιστη αναρρίχηση 70% Μέγιστη κλίση 35% Υπέρβαση κάθετου εμποδίου 850 mm Υπέρβαση τάφρου 2.150 mm Διέλευση υδάτινου κωλύματος 1.150 mm Ελάχιστη διάμετρος στροφής 6.700 mm (στροφή επιτόπου) ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ MTU Τύπος 6V183TE22 Χαρακτηριστικά Εξακύλινδρος, υδρόψυκτος, υπερτροφοδοτούμενος, πετρελαιοκινητήρας με σύστημα ψύξης του πεπιεσμένου αέρα εισαγωγής Μέγιστη ισχύς 309 KW (420 PS) στις 2.300 στροφές/λεπτό Μέγιστη ροπή 1.620 Nm/1.450 RPM Κυβισμός 11,0 lit Λόγος συμπίεσης 14.25:1 ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ZF Τύπος LSG 1000 Χαρακτηριστικά Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με ενσωματωμένο το υδροστατικό σύστημα αλλαγής διεύθυνσης και το υδραυλικό σύστημα πέδησης Αριθμός σχέσεων εμπρ./οπισθ. 6/2 ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ RENK με σχέση μετάδοσης 3,38 ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΔΗΣΗΣ Τύπος Δισκόφρενα, ενσωματωμένο στο κιβώτιο μετάδοσης Λειτουργία Υδραυλικά με ποδόπληκτρο Χειρόφρενο Μηχανικό ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Με ράβδους στρέψης ΕΡΠΥΣΤΡΙΑ DIEHL 224 M με αντικαθιστούμενα πέλματα Πλάτος 380 mm Βήμα 145,5 mm Αριθμός πεδίλων 78 ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Γεννήτρια 28V, 120A Συσσωρευτές 4 Χ 12V/100Ah, NATO ΠΥΡΓΟΣ KUKA Τύπος Ε 8, ενός ατόμου 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου