αγόρασε την μαρίνα του Φλοίσβου και ζητά να αγοράσει τέσσερα ιδιωτικά λιμάνια σκαφών αναψυχής (μαρίνες) στην Κέρκυρα, τη Λευκάδα και την Πελοπόννησο.
Η αρχή έχει ήδη γίνει με την μαρίνα της Λέσβου στης οποίας το ιδιοκτησιακό σχήμα συμμετέχει τουρκική εταιρεία, αλλά εδώ τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά: Ο τουρκικός όμιλος DOGUS Holding A.S, είναι το ίδιο το τουρκικό κράτος ένας από τους μεγαλύτερους στον τραπεζικό, βιομηχανικό, κατασκευαστικό και τουριστικό τομέα στην Τουρκία με απολήξεις σε όλα τα κλιμάκια του τουρκικού κρατικού μηχανισμού και του τουρκικού "βαθέως" κράτους.
Η φωτό της α' σελίδας που αποκαλύπτουμε, λέει πολλά: O Ferit Sahenk, πρόεδρος και ισχυρός ανήρ του ομίλου DOGUS, κάθεται ακριβώς δίπλα (με το ξυρισμένο κεφάλι) από το προεδρικό ζεύγος Α.Γκιούλ σε μια εκδήλωση στην Κωνστνατινούπολη.
Ένα προνόμιο που το έχουν μόνο όσοι είναι "σάρκα από την σάρκα" του τουρκικού κράτους.
Αλλά ίσως ο πιο ενδιαφέρον και αποκαλυπτικός τομέας της δραστηριότητάς του είναι τα ΜΜΕ, όπυο κατέχει και το 10% της τεράστιας δηαφημιστικής πίττα της γειοτνικής χώρας.
Έχει στην κατοχή του τα τηλεοπτικά δίκτυα STAR και NTV, τα οποία μεταδίδουν συνεχώς ανθελληνικές ειδήσεις ενώ πιθανότατα κάποιοι ίσως θυμούνται ότι την βραδιά των Ιμίων στις 31 Ιανουαρίου 1996, το ΝTV πρώτο είχε αποκαλύψει έχοντας άριστες διασυνδέσεις με τις τουρκικές μυστικές υπηρεσίες και τον Στρατό ότι Τούρκοι κομμάντο είχαν αποβιβαστεί στην δυτική Ίμια.
Αλλά υπάρχει και πολύ πιο πρόσφατο περιστατικό που δείχνει ότι τα κανάλια του τουρκικού ομίλου χρησιμοποιούνται πολές φορές για να κάνουν την "βρώμικη" δουλειά κατά της Ελλάδας: Τον
Ιούλιο του 2009 διέρρευσε στον ελληνικό Τύπο από συνεργάτη του τότε υπουργού Εθνικής Άμυνας Ε.Μεϊμαράκη, ότι "1000 κομμάντος θα επανδρώσουν βραχονησίδες στο Αιγαίο" σε μια τιγμή που οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις "ψαχνόντουσαν" για να δημιουργήσουν "θερμό" επεισόδιο σε μία χρονιά που οι υπερπτήσεις είχαν φτάσει τις 45 επάνω από νησιά του Αιγαίου.
Πέρα από την ανοησία (;) της διαρροής προκλήθηκε μεγάλη ένταση στα media της γειτονικής χώρας. Πρακτικά δημιουργήθηκε ένα κλίμα ανάλογο με αυτό των "Ιμίων" πριν ξεσπάσει η κρίση.
Τότε ένα τουρκικό τηλεοπτικό συνεργείο από το κανάλι NTV ιδιοκτησίας του ομίλου DOGUS, εμφανίστηκε σε ελληνική νησί ανατοκικά της Ρόδου και κινηματογράφησε την συνηθισμένη αλλαγή της φρουράς. Πιθανόν και την ενίσχυσή της, αλλά αυτό λίγη σημασία είχε.
Μετά από αγώνα δρόμου του Λιμενικό ειδοποιημένο από τον Στρατό κατάφερε και μπλοκάρισε το τουρκικό σκάφος πριν περάσει στα τουρκικά χωρικά ύδατα και κατάσχεσε το βίντεο και όλο το οπτικό υλικό το οποίο μέσα στο κλίμα που είχε δημιουργηθεί εκείνες τις ημέρες στην Τουρκία, σίγουρα θα μπορούσε να λειτουργήσει ως θρυαλλίδα δραματικών εξελίξεων, καθώς έδειχνε την
μεταφορά Ελλήνων στρατιωτών σε νησιά που οι Τούρκοι υπσοτηρίζουν ότι είναι αποστρατικοποιημένα βάσει της συθήκης των Παρισίων του 1946
Αυτά είναι τα έργα και οι ημέρες του ομίλου DOGUN που θελει τις ελληνικές μαρίνες αντί "πινακίου φακής" κάπου 20 εκατ. ευρώ για χρονικό διάστημα πολλών ετών.
Σημειώνουμε ότι η κυβέρνηση Παπαδημου πούλησε την μαρίνα της Μυτιλήνης σε Τούρκους, ενώ λίγα μίλια νοτιότερα βρίσκεται η ναυτική βάση των αποβατικών της Τουρκίας στην Foca.
Η μίσθωση της μαρίνας υπογράφηκε από τον υφυπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού, Πέτρο Αλιβιζάτο (ΝΔ) με την ανάδοχο κοινοπραξία των εταιρειών KAE με τη διακριτική επωνυμία Folli Follie Group & Setur Servis Turistik (Γεώργιο Κουτσολιούτσος Πρόεδρος Μαρίνας Μυτιλήνης Α.Ε. και İbrahim Tamer Haşimoğlu, Αντιπρόεδρο Μαρίνας Μυτιλήνης_.
Ο Αλιβιζάτος υπέγραψε την κατακύρωση του διαγωνισμού, με ετήσιο μίσθωμα 250.000 ευρώ για την παραχώρηση του Τουριστικού Λιμένα Μυτιλήνης, για 40 χρόνια.Ανάλογες μισθώσεις θέλει τώρα και ο DOGUS, οι εκπρόσωποι του οποίου προς το παρόν αναμένουν σχετική έγκριση από το ελληνικό
υπουργείο Τουρισμού, η οποία φυσικά και θα δοθεί αφού η υπουργό είναι τόσο "φιλική" απέναντι στην Τουρκία..
Οι μαρίνες που σκοπεύει να αγοράσει ο όμιλος Dogus έχουν χωρητικότητα 3.755 σκαφών, 50% μεγαλύτερη από αυτή που διαθέτουν συνολικά οι μαρίνες που έχει σήμερα στην Τουρκία.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
ΑπάντησηΔιαγραφή"Μια στρατηγικής σημασίας συνεργασία υπεγράφη σήμερα μεταξύ της LAMDA Development SA και της εταιρείας D - Marine Investments Holding B.V. του Ομίλου DOĞUŞ.
Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν στην υλοποίηση στρατηγικής συμμαχίας μέσω της δημιουργίας κοινής εταιρίας όπου θα κατέχουν η καθεμία 50% η οποία καταρχήν θα επενδύσει σε τουριστικές μαρίνες. Σε αυτό το πλαίσιο η LAMDA Development θα εισφέρει στη νέα εταιρεία τις μετοχές που κατέχει στη Flisvos Marina Holding SA και η DOĞUŞ θα συμμετάσχει στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου καταβάλλοντας το ισόποσο σε μετρητά.
Τα συμβαλλόμενα μέρη έχουν επίσης συμφωνήσει ότι η συνολική αξία της συναλλαγής θα προσδιοριστεί οριστικά (και δύναται να αναπροσαρμοστεί) με τύπο ο οποίος λαμβάνει υπ’ όψιν το EBITDA της εταιρίας Flisvos Marina επί 7 φορές, αφαιρουμένων των καθαρών δανειακών υποχρεώσεων, ανάλογα με την απόδοση της εταιρίας της Μαρίνας για τα έτη 2015 και 2016."